• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
itulau-fanua

Masini e tipi pepa malo

Pepa fa'a'au'au, e ta'ua fo'i pepa pepa meli, ose mea fa'apipi'i masani i le olaga i aso ta'itasi.E faʻaaogaina i le afifiina o mea eseese, ma o le manaʻoga e maualuga tele.Ona o le maualalo o le tau o pepa malo faʻapipiʻi, e masani ona gaosia i pusa afifiina o lapopoa eseese, e oʻo lava i pusa faʻapitoa.O masini tu'i masani e le talafeagai mo le tipiina ona o le maualuga o tau o limu.O le tele o tagata gaosi oloa o loʻo faʻatauina masini tipi pepa malo e manaʻomia foi ona faʻafeiloaʻi le tipiina o isi mea, e pei o le penina cotton, laupapa gaogao, afifiina ata, epe cotton, ma isi.

Masini e tipi pepa malo, e lauiloa foi o le vibrating knife cutting machine, o se komepiuta atamai masini e faʻaogaina ai le tipiina o lau.O meafaigaluega e faʻaaogaina faʻamaumauga faʻamaumauga ma e le manaʻomia ni faʻailoga, lea e mafai ona faʻasaoina le tele o tau.O se tasi meafaigaluega e lagolagoina le tipiina o pepa malo, EVA, penina cotton, ma le afifiina pepa pepa, afifiina ata, laupapa gaogao, epe cotton ma isi mea, o le faagasologa e lagolagoina le utaina otometi, tipiina, tuʻi, creasing, bevel tipi, ma le lafoaia.

O mea lelei e tipiina ai pepa pepa malo:

1. Malosi fa'aoga, tasi masini e lagolagoina le tipiina o le selau o mea.

2. Faʻasaoina mea, faʻapipiʻi atamai komepiuta, faʻasaoina mea e sili atu nai lo le 15% faʻatusatusa i le faʻasologa tusi tusi.

3. O le tipiina saʻo e maualuga, o meafaigaluega e faʻaaogaina le faʻaogaina o le pulupulu, ma le saʻo saʻo o le ± 0.01mm.

4. E lelei le aʻafiaga o le tipi, o meafaigaluega e le o le vevela, e le o le tuʻiina o le tipi, leai se faʻaleagaina, leai se faʻamaʻi ma leai se sawtooth i luga o le pito.

O le masini tipi pepa malo e mafai ona suitulaga i le 4-6 tagata faigaluega, ma faʻalauiloaina le gaosiga numera o fale gaosi oloa.E faigofie mo le afifiina faʻamaonia mamanu.O se masini tipi numera mo tagata gaosi oloa afifi.


Taimi meli: Mati-13-2023